ВИДЕО | КАТАЛОГ |
V-Strom 650 е с V-образен, 2-цилиндров двигател, с водно охлаждане и работен обем 645 см³. Той генерира висок въртящ момент още в ниските до средните обороти, както и бързо „развърта“, за да посрещне всяко предизвикателство на пътя. Двигателят използва технологията Dual Spark на Suzuki с по две запалителни свещи на цилиндър с тънък електрод, която съдейства за по-висока ефективност на горивния процес и за постигане на по-висока мощност.
Блокът Engine Control Module (ECM) осигурява управление на двигателя по най-съвременните стандарти за постигане на по-ниска горивна консумация и по-линейни реакции, когато подавате газ. Буталата са с полимерно покритие за ниско триене, а цилиндровите стени с SCEM-покритие за постигане на нисък разход при водещ за класа пробег с едно зареждане. Патентованата от Suzuki система Integrated Idle Speed Control (TI-ISC) подобрява работата на двигателя при празен ход и съдейства за редуциране на вредните емисии.
Скоростната кутия е 6-степенната, с къси предавки от първа до пета и с дълга шеста за магистрални преходи. Функцията на Suzuki за асистенция при ниски обороти спомага за плавно разгръщане на мощността при потегляне и каране с ниска скорост. Също така помага на водача да не угаси мотоциклета неволно.
V-Strom 650/XT е оборудван с Suzuki Advanced Traction Control System* - усъвършенствана система с три режима за контрол на сцеплението (1, 2 и OFF), която позволява на водача да оперира по-уверено с газта в различни условия на каране.
Голямо удобство е Suzuki Easy Start System, която дава възможност на моториста да „пали“ мотоциклета само с едно бързо натискане на бутона за стартиране, без да натиска съединителя.
Голямата задна седалка на две нива се характеризира с приятна на допир и устойчива на хлъзгане тапицерия, както и релефно лого V-Strom. Леката, но същевременно много здрава алуминиева рама и носачът на задното окачване допринасят за по-добра управляемост и превъзходна стабилност.
Регулируемите 43-милиметрови предни вилки и задното окачване link-type са комбинирани с настройка за разгъването на амортисьорите и ръчно регулиране на пружините. При V-Strom 650XT джантите са с алуминиеви спици, които абсорбират по-добре ударите при движение по неравни повърхности благодарение на гъвкавостта си.
Предните спирачки с двойни дискове с размер 310 мм и задните с диаметър на диска 260 мм осигуряват добре контролирана спирачна сила, докато ABS следи скоростта на въртене на колелата и я адаптира спрямо сцеплението.
Мултифункционалното арматурно табло разполага с регулиране яркостта на аналоговия оборотомер, дигиталния скоростомер и LCD дисплея. LCD показанията включват скоростомер, брояч на изминатите километри с две отчитания, както и данни за режими на тракшън контрола, избрана предавка, температура на охладителната течност и външна температура, разход, ниво на гориво и часовник. Превключването между показанията може да става с превключвателя при лявата дръжка на кормилото. Отвътре на таблото ще откриете и 12V контакт.
Интегрираните в един фар 65W и 55W халогенни светлини осветяват идеално пътя при каране през нощта. Задните LED светлини са ярки и устойчиви на вибрации.
ПРИМЕРНА СХЕМА ЗА ЗАКУПУВАНЕ НА ИЗПЛАЩАНЕ
- Месечна вноска: 343 лв.
- Без първоначална вноска
- Без остатъчна стойност
- Период на изплащане 60 м.
- Без задължение за сключване на Каско
- Придобивате мотора веднага
Посочената вноска е само примерна и не е оферта по смисъла на закона. Индивидуална оферта може да бъде изготвена от KBC Bank или друга финансова институция. За повече информация се обърнете към дилър.