вторник, 8 юни, 2021 16:12:00

Сервизна акция Suzuki Jimny A6G

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви благодарим за доверието в Suzuki. Надяваме се, че се радвате на своя автомобил Suzuki Jimny A6G.

Suzuki Motor Corporation държи на качеството и надеждността на своите продукти. В рамките на програмата за системен контрол на качеството, трябва да бъде извършена проверка на притежавания от Вас автомобил Suzuki Jimny A6G, произведен в Япония от 09 Май 2018 до 22 Ноември 2018.

За да гарантираме, че Вашият автомобил Suzuki Jimny A6G ще продължи да поддържа високите стандарти за качество, определени от производителя, се налага да извършим проверка и подмяна на горивната помпа (в рамките на до два часа), което е изцяло за наша сметка и Вие няма да имате разходи както за труд, така и за резервни части.

Ако имате въпроси или притеснения, свързани с настоящето уведомление, моля свържете се с фирмения ни сервиз на адрес: гр. София, ул. Поп Грую 96, тел.: 088 535 22 88, е-мейл: service@suzuki.bg.

Ако нямате въпроси, моля свържете се с най-близкия оторизиран сервизен център на Suzuki - https://suzuki.bg/dilari-i-servizi , за да запишете час за приемане на автомобила в сервиз за извършване на посочените по-горе дейности.

Ако автомобилът вече не е притежаван от Вас, моля да се свържете с централния ни офис на тел. 02/ 439 09 30, за да Ви отпишем от системата ни и да уведомим новия собственик.

Ние от Suzuki ценим високо и сме загрижени за Вашата безопасност. Извиняваме се за причиненото неудобство и искрено се надяваме на Вашето разбиране и съдействие относно настоящата сервизна акция.