сряда, 20 ноември, 2019 09:43:00

SUZUKI отвори pop-up магазин в София Ринг Мол

Благодарение на родния вносител на SUZUKI – МИРКАТ ООД, България вече е част от нарастващата глобална тенденция автомобилните марки да откриват т.нар. POP-UP магазини в големите търговски центрове.

SUZUKI HYBRID POP-UP магазин е първият по рода си у нас и от 15-ти ноември тази година радва посетителите на София Ринг Мол. Идеята за неговото откриване е резултат от устойчивото партньорство между родния представител на автомобилния бранд и управлението на търговския център, които споделят общи ценности – безкомпромисно качество, уникално преживяване и синхрон с динамиката на съвременния начин на живот.

София Ринг Мол е в непосредствена близост до околовръстния път на столицата, до един от най-големите жилищни квартали и до централите на международни компании, което го прави удобна и предпочитана дестинация за пазаруване и забавление за милиони посетители годишно. Посещението на моловете отдавна е повече от пазаруване, предлагайки на своите посетители възможност за отдих, забавление, дори и спортуване, споделиха представителите на търговския център. Клиентите променят своето поведение и желаят да получат всичко на едно място. Ето защо вписващият се сред другите бутици автомобилен pop-up магазин, ще ги изненада приятно. 

SUZUKI HYBRID POP-UP магазин предоставя нова възможност за директна комуникация с потребителите и успешно допълва маркетинговата стратегия на вносителя за изграждане на добра информираност за трансформацията, която автомобилите на марката претърпяват в момента, навлизайки в хибридните технологии.  

POP-UP магазинът ще бъде активен в рамките на три месеца, като ще обхване периода на коледните празници, когато трафикът в мола ще бъде изключително интензивен и ще даде възможност на дилъра да представи качествената и достъпна автомобилна гама на японския производител пред широк кръг потенциални клиенти.

Тази форма за търговия с автомобили няма да замени традиционните шоуруми на SUZUKI. За родния вносител на марката тя е по-скоро експериментална с цел да се провери каква е нагласата на българския потребител към този нестандартен подход за взаимодействие с марката и предлаганите от нея продукти. Този POP-UP магазин е отлично средство посланието на вносителя за 2020 година THINK HYBRID. DRIVE SUZUKI. да достигне максимално бързо до широката аудитория.