петък, 2 август, 2019 17:03:00

Сервизна акция SUZUKI SWIFT

С настоящото писмо преди всичко бихме искали да Ви благодарим за доверето в SUZUKI. Надяваме се, че се радвате на новия си автомобил SUZUKI SWIFT.

Както знаете, SUZUKI MOTOR CORPORATION държи на качеството и надеждността на своите продукти. В рамките на програмата за системен контрол на качеството, трябва да бъде извършена проверка на притежавания от Вас автомобил SUZUKI SWIFT A2L310/A2L412, и A2L414 (SWIFT SPORT), произведени в периода 2017 - 2019.

За да гарантираме, че Вашият автомобил SUZUKI SWIFT ще продължи да поддържа високите стандарти за качество, определени от производителя, се налага да извършим подмяна на софтуера на контролера за въздушните възглавници на Вашия автомобил (в рамките на по-малко от час), което е изцяло за наша сметка и Вие няма да имате разходи както за труд, така и за резервни части.

Ако имате въпроси или притеснения, свързани с настоящето уведомление, моля свържете се с фирмения ни сервиз на адрес: гр. София, ул. Поп Грую 96, тел.: 088 535 22 88, е-мейл: service@suzuki.bg.

Ако нямате въпроси, моля свържете с най-близкия оторизиран сервизен център на SUZUKI - https://suzuki.bg/dilari-i-servizi, за да запишете час за приемане на автомобила в сервиз за извършване на посочените по-горе дейности.

Ако автомобилът вече не е притежаван от Вас, моля да се свържете с централния ни офис на тел. 02/ 439 09 30, за да Ви отпишем от системата ни и да уведомим новия собственик на автомобила.

Ние от SUZUKI ценим високо и сме загрижени за Вашата безопасност. Извиняваме се за причиненото неудобство и искерно се надяваме на Вашето разбиране и съдействие относно настоящата сервизна акция.

С най-добри пожелания,

екипът на SUZUKI България