понеделник, 22 юни, 2020 16:35:00

Сервизна акция SUZUKI Grand Vitara SQ

С настоящото писмо преди всичко бихме искали да Ви благодарим за доверето в Suzuki. Надяваме се, че се радвате на своя автомобил Suzuki Grand Vitara SQ.

Както знаете, Suzuki Motor Corporation държи на качеството и надеждността на своите продукти. В рамките на програмата за системен контрол на качеството, трябва да бъде извършена проверка на притежавания от Вас автомобил Suzuki Grand Vitara SQ 416V/ SQ 420V/ SQ 420W/ SQ 420WD/ SQ 625W, произведен в Япония през 1998 и 1999 година.

За да гарантираме, че Вашият автомобил Suzuki Grand Vitara SQ ще продължи да поддържа високите стандарти за качество, определени от производителя, се налага да извършим проверка и подмяна на въздушната възглавница на пасажера* (в рамките на един час), което е изцяло за наша сметка и Вие няма да имате разходи както за труд, така и за резервни части.

Ако имате въпроси или притеснения, свързани с настоящето уведомление, моля свържете се с фирмения ни сервиз на адрес: гр. София, ул. Поп Грую 96, тел.: 088 535 22 88, е-мейл: service@suzuki.bg.

Ако нямате въпроси, моля свържете се с най-близкия оторизиран сервизен център на Suzuki - https://suzuki.bg/dilari-i-servizi , за да запишете час за приемане на автомобила в сервиз за извършване на посочените по-горе дейности.

Ако автомобила вече не е притежаван от Вас, моля да се свържете с централния ни офис на тел. 02/ 439 09 30, за да Ви отпишем от системата ни и да уведомим новия собственик.

Ние от Suzuki ценим високо и сме загрижени за Вашата безопасност. Извиняваме се за причиненото неудобство и искерно се надяваме на Вашето разбиране и съдействие относно настоящата сервизна акция.

С най-добри пожелания,

екипът на SUZUKI България

*Ревизия от 04.03.2021г: въздушната възглавница на шофьора