петък, 22 юни, 2018 11:01:00

Сервизна акция SUZUKI CELERIO

С настоящото писмо преди всичко бихме искали да Ви благодарим за доверето в SUZUKI. Надяваме се, че се радвате на новия си автомобил SUZUKI CELERIO.

Както знаете, SUZUKI MOTOR CORPORATION държи на качеството и надеждността на своите продукти. В рамките на програмата за системен контрол на качеството, трябва да бъде извършена проверка на притежавания от Вас автомобил SUZUKI CELERIO.

По-специално, нашите сертифицирани специалисти по следпродажбено обслужване трябва да извършат проверка на закрепването на една от планките в предните седалки, за да се гарантира надежното отваряне и разгъване на въздушните възглавници, монтирани в предните седалки.

За да гарантираме, че Вашият автомобил SUZUKI CELERIO ще продължи да поддържа високите стандарти за качество, определени от производителя, се налага да извършим някои бързи ремонти (в рамките на до половин час), които са изцяло за наша сметка и Вие няма да имате разходи както за труд, така и за резервни части.

Ако имате въпроси или притеснения, свързани с настоящето уведомление, моля свържете се с фирмения ни сервиз на адрес: гр. София, ул. Поп Грую 96, тел.: 088 535 22 88, е-мейл: service@suzuki.bg.

Ако нямате въпроси, моля свържете с най-удобния за Вас оторизиран сервизен център на SUZUKI, за да запишете час за приемане на автомобила в сервиз за извършване на посочените по-горе дейности.

Ако автомобилът вече не е притежаван от Вас, моля да се свържете с централния ни офис на тел. 02/ 439 09 30, за да Ви отпишем от системата ни и да уведомим новия собственик на автомобила.

Ние от SUZUKI ценим високо и сме загрижени за Вашата безопасност. Извиняваме се за причиненото неудобство.

 

С най-добри пожелания,

екипът на SUZUKI България