1909
Мичио Сузуки основава Suzuki Loom Works в Хамамацу, префектура Шизуока, Япония.
1920
Компанията е реорганизирана, учредена и капитализирана на ¥500,000 като Suzuki Loom Manufacturing Co. с Мичио Сузуки като президент.
1939
Заводът Takatsuka е построен в Ками-мура, Хамана-гун, Шизуока, Япония.
1945
Тежките военни щети принуждават Suzuki да затвори заводите си и да премести офисите си на площадката на завода в Такацука.
1947
Suzuki премества централния си офис на настоящия адрес.
1949
Suzuki се листва на фондовите борси в Токио, Осака и Нагоя.
1950
Трудовите трудности предизвикват финансова криза за Suzuki.
1952
Suzuki навлиза в областта на моторните превозни средства с пускането на Power Free 36cc, 2-цилиндров спомагателен велосипеден двигател.
1953
Diamond Free 60cc, 2-cycle auxiliary bicycle engine дебютира и месечното му производство надхвърля 6000 бройки на фона на бум на велосипеди.
1954
Компанията променя името си на Suzuki Motor Co., Ltd.
1955
ColledaCOX 125cc, 4-цикъл мотоциклет дебютира.
Suzulight 360cc, 2-cycle minivehicle дебютира, помагайки да се въведе ерата на миниавтомобилите в Япония.
1957
За президент е назначен Шунзо Сузуки, а за съветник е назначен Мичио Сузуки.
1958
Suzuki приема марката "S" като своя корпоративна емблема.
1959
Colleda Sel Twin 125cc, 2-цилиндров, 2-цилиндров с електрически стартер мотоциклет и Suzulight 360cc, 2-цилиндров мини търговски автомобил дебют.
1961
Suzuki Loom Works Co. е създадена чрез отделяне на подразделението за станове от моторните заводи.
Suzuki завършва завод за леки камиони в Тойокава, префектура Айчи, Япония, и започва производството на 2-цилиндров лек камион Suzulight Carry 360cc.
1962
Suzuki приема фирменото верую.
Suzuki печели шампионата в клас 50cc в състезанието Isle of Man TT.
1963
U.S. Suzuki Motor Corp. (дъщерно дружество за директни продажби) е установено в Лос Анджелис.
1964
Ryuyo Proving Grounds са създадени в Ивата, Шизуока, Япония.
1965
Suzuki навлиза в извънбордовото моторно поле с пускането на D55 5.5hp, 2-цикличен извънбордов мотор.
Fronte 800 2-цикличен субкомпактен пътнически автомобил дебютира.
1966
Сузуки приема фирмено знаме и песен.
1967
K50 50cc, 2-цилиндров мотоциклет дебютира.
Thai Suzuki Motor Co., Ltd. е създадена за сглобяване в Тайланд (Първият мотоциклетен завод извън Япония).
Fronte 360cc, 2-цикъл мини автомобил дебютира.
Заводът Iwata е построен за автомобили в Ивата, Шизуока, Япония.
1968
Carry Van 360cc, 2-цикличен мини ван с пълна кабина дебютира.
1969
Заводът Toyama е построен за мотоциклети в Оябе, Тояма, Япония.
1970
Заводът Osuka е построен за леярски операции в Огаса, Шизуока, Япония.
Jimny 360cc, 2-cycle mini 4x4 minivehicle (LJ series) дебютира.
Заводът Kosai е построен за автомобили в Косай, Шизуока, Япония.
Fronte 71 360cc, 2-цикъл мини автомобил дебютира.
1971
Fronte Coupe 360cc, 2-цикъл миниавтомобил и GT750 750cc, 2-цикъл мотоциклет дебют.
Заводът Toyokawa е построен за производство на средни и големи мотоциклети в Тойокава, Айчи, Япония.
1972
GT380 380cc, 2-цикъл мотоциклет дебютира.
Suzuki Parts Mfg. Co., Ltd. (компания за производство на части) е създадена в Акита, Япония.
1973
Джицуджиро Сузуки е назначен за президент, а Шунзо Сузуки е назначен за председател.
Suzuki Canada Ltd. (дъщерно дружество за директни продажби) е установено в Онтарио, Канада.
1974
Suzuki навлиза в областта на медицинското оборудване с пускането на моторната количка Motor Chair Z600.
P.T. Suzuki Indonesia Manufacturing (съвместно предприятие за частично производство) е създадено в Джакарта, Индонезия.
Suzuki навлиза в жилищното поле с пускането на сглобяема къща и навес за съхранение.
1975
Suzuki започва първото си производство на автомобили в чужбина с сглобяването на автомобила Jimny LJ50 4x4 в Пакистан.
Suzuki страда от сериозни затруднения поради закъснения в спазването на разпоредбите за емисиите на автомобилите.
1976
Fronte 7-S 450cc, 2-цикъл мини автомобил дебютира.
GS мотоциклет серия (400cc, 500cc, 750cc, 4-цикъл) дебютира.
1977
Jimny 8 (LJ80), 800cc, 4-цикъл субкомпактен 4WD автомобил дебютира.
Cervo 550cc, 2-цикъл мини автомобил дебютира.
Fronte 7-S 550cc, 2-cycle minvehicle (в съответствие с японските разпоредби за емисиите от 1978 г.) дебютира.
1978
Осаму Сузуки е назначен за президент, а Джицуджиро Сузуки е назначен за председател.
1979
Alto 550cc, 2-цикъл мини автомобил дебютира.
Fronte 550cc, 2 & 4-цикъл мини автомобил дебютира.
Моторен стол MC10 модул тип моторизирана инвалидна количка дебюти.
1980
GSX мотоциклет серия (250cc, 400cc, 750cc, 4-цикъл) дебют.
Suzuki Australia Pty. Ltd. (съвместно предприятие за продажби) е създадено в Сидни, Австралия.
Фондация "Насърчаване и насърчаване на машинната индустрия" е създадена в чест на 60-годишнината от създаването на компанията.
Suzuki влиза в бизнеса с генератори.
1981
Джема 50cc, 2-цикъл скутер дебюти.
Консолидираните продажби достигат ¥500 милиарда.
Новият миниавтомобил Jimny 4x4 дебютира.
Suzuki влиза в бизнес връзки с американския автомобилен производител General Motors Corp. (като GM закупи 5,3% дял в Suzuki) и японския автомобилен производител Isuzu Motors Ltd.
GSX 1100S Katana 1100cc, 4-цилиндров мотоциклет дебютира на задграничните пазари.
1982
Любовта 50cc, 2-цикъл лек скутер дебюти.
Мотоциклетът GSX750S дебютира.
Общото производство на мотоциклети в завода в Тояма достига 5 милиона единици.
Suzuki и индийската национална компания Maruti Udyog Ltd. подписват основно споразумение за съвместно производство на автомобили Suzuki.
Новият миниавтомобил Alto дебютира.
LT125 125cc, 4-цикличен автомобил с висока проходимост дебютира.
Jimny 1000 1.0-литров 4x4 автомобил дебютира.
Производството на автомобили Suzuki започва в Pak Suzuki Motor Co., Ltd. в Карачи, Пакистан.
Suzuki подписва договор за производство и дистрибуция на автомобили с индийската национална компания Maruti Udyog Ltd.
Suzuki навлиза в полето на двигателя с общо предназначение.
Suzuki подписва технологичен договор с Land-Rover Santana S.A., Испания.
1983
Ran 50cc, 2-цикъл скутер дебюти.
Mighty Boy 550cc, 4-цикъл мини търговски превозни средства дебютира.
RG250Γ 250cc, 2-цикъл спортен велосипед дебюти.
DT60 60hp, 2-цикъл, DT 75 75ph, 2-цикъл и DT 85 85ph, 2-циклично впръскване на масло извънбордови двигатели дебют.
Джицуджиро Сузуки се оттегля от председателския пост.
Kosai Second Plant е построен за компактни автомобили в Косай, Шизуока, Япония.
Култус (Swift/Forsa/SA310) 1.0-литров пътнически автомобил дебютира.
Производството на автомобили Suzuki започва в Maruti Udyog Ltd. в Ню Делхи, Индия.
1984
Suzuki New Zealand Ltd. (дъщерно дружество за директни продажби и производство на нокдаун) е установено в Уангануи, Нова Зеландия.
GSX-R 400cc, 4-цикъл спортен байк дебюти.
Suzuki започва да изнася 1,0-литрови автомобили за американския автомобилен производител General Motors Corp.
Suzuki France S.A. (дъщерно дружество за директни продажби) е установено в Trappes, Франция.
Suzuki подписва договор за техническа помощ за производство на автомобили с China National Aerotechnology Import and Export Beijing Corp.
Suzuki печели шампионата за пилоти за 10-та поредна година на World Motorcross Grand Prix 125.
Дебютират новите Alto и New Fronte 550cc, 4-циклични миниавтомобили.
Suzuki Motor GmbH Deutschland (дъщерно дружество за директни продажби) е установено в Хепенхайм, Германия.
Jimny 1300 4x4 дебют на превозното средство.
1985
GSX-R750 750cc, 4-цилиндров мотоциклет дебютира.
Производството на автомобилите Suzuki започва в Santana S.A., Испания.
Suzuki подписва договор за техническо обвързване на производството на мотоциклети с Jinan Qingqi Suzuki Motorcycle Co., Ltd. в Китай.
Общите продажби на Alto в Япония достигат 1 милион единици.
Suzuki of America Automotive Corp. (дъщерно дружество за продажба на автомобили) е установено в Бреа, Калифорния, САЩ.
Старши автомобил ET10-S и ET10-D моторизирани инвалидни колички дебютират.
1986
American Suzuki Motor Corp. (холдингова компания) е основана в Бреа, Калифорния, САЩ.
Suzuki постига споразумение с General Motors Corp. от Канада за сътрудничество при създаването на съвместно предприятие.
1987
За председател е назначен Сейчи Инагава.
Alto Works, 550cc, 4-цикъл мини автомобил дебютира.
Общите продажби на Carry в Япония достигат 2 милиона единици.
Общият износ на автомобили Suzuki от Япония достига 2 милиона единици.
Адрес 50cc, 2-цикъл скутер дебюти.
Suzuki постига споразумение с Mazda Motor Corp. за сътрудничество в производството на мини автомобили.
Годишните продажби на автомобили в световен мащаб достигат 1 милион единици.
1988
Новият Cervo 550cc, 4-цилиндров миниавтомобил дебютира.
Suzuki започва да продава пътнически автомобили на General Motors Corp. в Япония.
Suzuki затваря завода в Тояма. Създадена Suzuki Части Toyama Co., Ltd.
Escudo (Vitara/Sidekick) 1.6-литров, 4-цилиндров компактен автомобил 4x4 дебютира.
Suzuki влиза в техническо обвързване с корейската Daewoo Group.
Списание, публикувано от Съюза на потребителите на САЩ, твърди, че Suzuki Samurai е склонен да се преобърне.
Министерството на транспорта на САЩ отхвърля искането на Съюза на потребителите за отзоваване на самурай.
1989
Производствената база на Suzuki Egypt S.A.E. е завършена.
Производството на автомобили Suzuki започва в CAMI Automotive Inc. в Онтарио, Канада.
Suzuki постига споразумение с Mitsubishi Motors Corp. за съвместно разработване на малки камиони в Индонезия.
Общото производство на автомобили достига 10 милиона единици в световен мащаб.
Общите продажби на Alto в Япония достигат 2 милиона единици.
1990
Suzuki прави първата си стъпка в Източна Европа, като подписва основно споразумение за съвместно предприятие за производство на автомобили в Унгария.
660-кубиков, 4-велосипедни минипревозни средства дебютират в съответствие с новия стандарт (Японски закон за пътните превозни средства).
Cervo Mode 660cc, 4-цикличен миниавтомобил дебютира.
Общото производство на автомобили в завода в Ивата достига 5 милиона единици.
Escudo Nomade (Vitara/Sidekick) компактен автомобил 4x4 версия с 5 врати дебютира.
Компанията променя името си на Suzuki Motor Corporation.
1991
Консолидираните продажби достигат ¥1 трлн.
Suzuki подписва договор за производство на автомобили в Унгария. Създадена е Magyar Suzuki Corp.
Производството на автомобили Suzuki започва в Корея чрез техническо сътрудничество с Daewoo Shipbuilding and Heavy Machinery Ltd.
Нови Carry и нови Всеки мини автомобил дебютират.
Капучино мини двуместен кабриолет дебюти.
1992
Производството на автомобили Suzuki започва в новия завод на Pak Suzuki Motor Co., Ltd. в Карачи, Пакистан.
Производството на автомобили започва в Magyar Suzuki в Унгария.
Miyakoda R&D Centre е създаден в Miyakoda, Shizuoka, Япония.
1993
Производството и търговията с леки автомобили започва в Suzuki Egypt S.A.E. в Египет.
Центърът за доставка и поддръжка е създаден в Сагара, Шизуока, Япония.
Suzuki подписва договор за съвместно предприятие за производство на леки автомобили и мотоциклети в Китай.
Jimny Sierra 1300 4x4 автомобил дебютира.
За председател е назначен Хисао Учияма.
Минивозилото Wagon R дебютира. Уникалната му концепция за миникомби го прави голям хит.
Съвкупното производство на мотоциклети в Thai Suzuki Motor Co., Ltd. достига 2 милиона единици.
Wagon R печели наградата за нов автомобил на годината на RJC за 1993–94 г.
1994
Suzuki и Isuzu Motors Ltd. се съгласяват да разтрогнат бизнес връзката си.
Suzuki подписва втори договор за съвместно предприятие за производство на мотоциклети с Jinan Qingqi Suzuki Motorcycle Co., Ltd. в Китай.
Съвкупното производство на автомобили в Maruti Udyog Ltd. достига 1 милион единици.
Общите продажби на автомобили Suzuki в Япония достигат 10 милиона бройки.
Новият миниавтомобил Alto дебютира.
Volty 250cc, 4-цикъл мотоциклет дебютира.
Пълното производство започва в завода за двигатели в Сагара.
1995
Общият износ на мотоциклети Suzuki от Япония достига 20 милиона единици.
Общите продажби на мини автомобили Suzuki в Япония достигат 10 милиона броя.
Пътническият автомобил Cultus Crescent (Baleno) дебютира.
Suzuki се оттегля от капиталовата си връзка със Santana S.A. в Испания, но продължава техническото сътрудничество, свързано с автомобилите.
Открит е клон в Пекин, Китай.
1996
Нека 50cc, 2-цикъл скутер дебюти.
Любовта електрически мощност подпомага велосипеди дебюти.
Производството на мотоциклети Suzuki започва в Jinan Qingqi Suzuki Motorcycle Co., Ltd., Китай.
Извънбордовият автомобилен завод Toyokawa е преместен в завода Toyokawa.
Общите продажби на Carry в Япония достигат 3 милиона единици.
Производството на автомобили и мотоциклети Suzuki започва във Виетнам Suzuki Corp.
1997 Дебютира Wagon R Wide (Wagon R+) 1.0-литров пътнически автомобил.
Съвкупните експортни единици на автомобили от Япония достигат 10 милиона единици.
DF9.9 и DF15 4-циклични извънбордови двигатели дебютират.
Shimokawa Proving Grounds са създадени в Хокайдо, Шизуока, Япония.
Всички заводи на Suzuki в Япония едновременно получават сертификат за осигуряване на качеството ISO9002.
Suzuki отива в Международния арбитражен съд за назначаването на висш изпълнителен директор на индийското правителство в Maruti Udyog Ltd.
Тренировъчният център на Suzuki е открит в Инаса, Шизуока, Япония.
Suzuki печели International Marine Trades Exhibit и Convention Innovation Award.
Escudo (Grand Vitara) компактен 4x4 автомобил дебютира.
1998
Jimny Wide компактен 4x4 автомобил дебютира.
Skywave 250cc скутер дебютира.
Suzuki и General Motors Corporation се споразумяха за съвместно разработване на компактни автомобили в Европа.
Suzuki и индийското правителство уреждат спора си относно назначаването от индийското правителство на висш изпълнителен директор в Maruti Udyog Ltd.
Йошио Сайто е назначен за председател.
Заводът Kosai получава сертификат за осигуряване на качеството ISO14001.
Suzuki и General Motors Corp. се споразумяват да засилят бизнес връзката и да формират стратегически съюз. General Motors Corp. променя дела си в Suzuki от 3,3% на 10%.
Миниавтомобилите Alto, Wagon R и Jimny дебютират в съответствие с новия стандарт (Японски закон за пътните превозни средства). Kei minivehicle дебютира.
Suzuki подписва договор за съвместно предприятие за производство на автомобили и мотоциклети в Мианмар.
Чунцин Чанган Suzuki Automobile Co., Ltd. получава одобрение от китайското правителство за производство на пътнически превозни средства.
Suzuki започва да доставя технология за мотоциклетни двигатели на Aprilia S.p.A. в Италия.
1999
Carry and Every minivehicles дебютира в съответствие с новия стандарт (Japanese Road Trucking Vehicle Act).
GSX1300R Hayabusa 1300cc, 4-цилиндров мотоциклет дебютира на чуждестранния пазар.
ET-4A старши автомобил дебютира.
Общите продажби на Wagon R в Япония достигат 1 милион бройки.
Дебютира Wagon R+ 1.0-литров пътнически автомобил.
Всеки + 7-местен 1,3-литров пътнически автомобил дебютира.
Общото производство на мотоциклети достига 40 милиона бройки по целия свят.
Заводът в Осука и заводът в Сагара получават сертификат за осигуряване на качеството ISO14001.
Производството на извънбордови двигатели Suzuki започва в Thai Suzuki Motor Co., Ltd., Тайланд.
Jiangxi Changhe Suzuki Automobile Co., Ltd. получава одобрение от китайското правителство за производство на търговски превозни средства.
Suzuki влиза в бизнес връзка с японския автомобилен производител Fuji Heavy Industries Ltd.
2000
Производството на Wagon R+, разработено съвместно от Suzuki и General Motors в Европа, започва в Magyar Suzuki.
Общото производство на двигатели в завода в Сагара достига 1 милион единици.
Общите продажби на старши автомобили Suzuki достигат 100 000 бройки в Япония.
Дилърството на Suzuki Arena (нова търговска мрежа за малки автомобили в Япония) започва своята дейност.
Производството на автомобилите Suzuki започва в General Motors de Argentina S.A., Аржентина.
Масао Тода е назначен за президент и главен оперативен директор, а Осаму Сузуки е назначен за председател и главен изпълнителен директор.
Общото производство на автомобили в завода в Косай достига 10 милиона единици.
Suzuki и General Motors Corp. се споразумяха да създадат нов стратегически съюз. General Motors Corp. променя дела си в Suzuki от 10% на 20%.
Suzuki започва да доставя малък автомобил (Chevrolet MW) на General Motors Corp. за японския вътрешен пазар на базата на OEM.
Suzuki инвестира в дъщерно дружество на General Motors в Колумбия.
Suzuki отбелязва своята 80-годишнина, като създава Фондация за образование и култура Suzuki.
Дебютира Wagon R Solio 1.0 и 1.3-литров пътнически автомобил.
Заводът Toyokawa получава сертификат за осигуряване на качеството ISO14001.
Grand Escudo (Grand Vitara XL-7) дебютира 7-местен спортен автомобил с 2,7-литров V6 двигател.
2001
Дебют на лек автомобил Aerio (Liana) (пуснат в чужбина през март 2001 г.).
Използването на олово е премахнато в процесите на боядисване в мотоциклетните и автомобилните заводи на Suzuki.
Wagon R ASV-2 става първият миниавтомобил, одобрен от японското министерство на земята, инфраструктурата и транспорта за използване в проучвания за усъвършенствана безопасност на превозните средства по обществените пътища.
Общите глобални продажби на серията Jimny достигнаха 2 милиона untis.
Вид Стол електрически захранващ блок за ръчни инвалидни колички дебюти.
Suzuki постига основно споразумение за доставка на мини автомобили на Nissan Motor Co., Ltd. на OEM основа от 2002 г. насам.
Suzuki започва да доставя Senior Car моторизирана инвалидна количка на National Bicycle Industrial Co., Ltd. на OEM основа.
Общото производство на ALTO достигна 4 милиона унтиса.
Suzuki постига основно споразумение с Kawasaki Heavy Industries Ltd. за бизнес връзки за мотоциклети.
Suzuki Motor R & D Asia Co., Ltd. (компания за научноизследователска и развойна дейност за мотоциклети) е създадена в Тайланд.
Suzuki и General Motors Corp. се споразумяват да си сътрудничат в областта на технологиите за горивни клетки.
Пътническият автомобил Chevrolet Cruze (разработен съвместно от Suzuki и General Motors) дебютира.
Дебютира пътническият автомобил Aerio Sedan (Liana Sedan).
MR Wagon мини автомобил дебютира.
DF140 голям 4-цикличен извънбордов мотор дебютира.
Общите продажби на автомобили Suzuki в световен мащаб достигнаха 30 милиона единици.
2002
Дебютира миниавтомобилът Alto Lapin.
Изградена е нова поточна линия в завод No 1 в Косай.
Suzuki придобива мажоритарен дял в индийския автомобилен производител Maruti Udyog Ltd.
Skywave 650 (Burgman) голям скутер дебютира.
Suzuki, General Motors Corp., Fuji Heavy Industries Ltd. и Isuzu Motors Ltd. формират Alliance Purchasing Team (APT) за съвместно закупуване на определени артикули.
Suzuki разработва първия турбо двигател с директно впръскване за миниавтомобили.
Suzuki Motor R &D China Co., Ltd. (компания за мотоциклети R&D) е създадена в Пекин, Китай.
Suzuki прави P.T. Indomobil Suzuki International (индонезийско съвместно предприятие за производство на автомобили и мотоциклети) дъщерно дружество.
2003
Двуместният миниавтомобил с две колела дебютира.
Aggresor 21 риболовна лодка дебютира.
Choinori евтин скутер дебютира.
Консолидираните продажби достигат ¥2 трилиона.
Хироши Цуда е назначен за президент.
Suzuki и италианският автомобилен производител Fiat Auto се споразумяха за съвместна разработка на спортен автомобил.
Производството на новия Ignis започва в Magyar Suzuki Corp. в Унгария.
Новият миниавтомобил Wagon R дебютира.
Suzuki получава министерско одобрение от японското министерство на земята, инфраструктурата и транспорта за тестване на миниавтомобил с горивни клетки по обществените пътища.
DF200, DF225 и DF250 големи 4-циклични извънбордови двигатели дебютират.
Общите продажби на мини автомобили WagonR в Япония достигат 2 милиона единици.
2004
Общите продажби на мини автомобили Suzuki в Япония достигат 15 милиона броя.
Suzuki и General Motors Corp. се съгласяват да произвеждат глобалните двигатели на GM.
Производството на универсален автомобил APV започва в P.T. Indomobil Suzuki International.
Suzuki обявява плановете си за създаване на производител на автомобилни двигатели и втори завод за производство на автомобили в Индия.
Новият миниавтомобил Alto дебютира.
Нека 4 палет 50cc скутер дебюти.
Новият компактен автомобил Swift дебютира.
2005
Адрес V125 скутер дебюти.
Общото производство на автомобили в Maruti Udoyog Ltd. достига 5 милиона единици.
Новият компактен автомобил Escudo (Grand Vitara) 4x4 дебютира.
Общото производство на мотоциклети в Индонезия достига 5 милиона единици.
Производството на нов двигател за автомобили започва в Jiangxi Changhe Suzuki Automobile Co., Ltd., Китай.
Моторизираният стол Town Cart дебютира.
DF150 и DF175 големи 4-циклични извънбордови двигатели дебютират.
Суифт печели наградата "Автомобил на годината" в Япония за 2005–2006 г. и наградата "Автомобил на годината" на RJC за 2006 г.
2006
Новият миниавтомобил MR Wagon дебютира.
Общото производство на автомобили в CAMI Automotive Inc., Канада достигна 2 милиона единици.
Производството на мотоциклети Suzuki започва в Bien Hoa, Dong Nai, Виетнам.
Нов адрес V50 и адрес V50G 50cc-скутери дебют.
Кросоувърът SX4 (разработен съвместно от Suzuki и Fiat) дебютира в Европа.
General Motors Corp. променя дела си в Suzuki от 20% на 3%.
Общите продажби на мини автомобили WagonR в Япония достигнаха 2 милиона единици.
Общото производство на мотоциклети в Thai Suzuki Mootor Co., Ltd достигна 5 милиона единици.
Новият спортен мотор GSR400 дебютира.
Suzuki и Nissan Motor Co., Ltd. се съгласяват да разширят своето бизнес сътрудничество.
Дебютира кросоувърът SX4.
Suzuki обяви плановете си за изграждане на нов автомобилен завод в Сагара.
XL7 средноразмерен кросоувър спортен автомобил с 3,6-литров V6 двигател дебютира в САЩ
Заводът Manesar в Индия започва работа.
Новият миниавтомобил Cervo дебютира.
2007
Церемонията по откриването се провежда за три нови производствени съоръжения в Манесар, Индия.
Suzuki променя името на индийското си дъщерно дружество на Maruti Suzuki.
Двете дъщерни дружества на Suzuki в Пакистан се сливат.
Компактният автомобил SX4 Sedan дебютира.
Общото производство на автомобили в завода в Ивата достигна 10 милиона единици.
2008
Suzuki влиза в Световния рали шампионат (WRC) на FIA.
Новият миниавтомобил Palette дебютира.
Общото производство на автомобили в завода в Косай достигна 15 милиона единици.
"Let's" и "Let's G", 50cc скутери дебютират.
Splash 1.0, 1.2 и 1.3-литровият пътнически автомобил дебютира в Европа.
Общите продажби на Swift в световен мащаб достигнаха 1 милион унтиса.
Производството на автомобили започва в завода Сагара, в Макинохара, Шизуока, Япония
Морският технически център е построен в Арай-чо, Хамана-гун, Шизуока, Япония.
Нов компактен автомобил Alto за дебюти на пазара в чужбина.
Suzuki в Япония започва внос и продажба на Splash, произведен от Magyar Suzuki в Унгария.
Maruti Suzuki пуска на пазара компактен автомобил с A-звезда.
Wagon R и Wagon R Stingray печелят наградата RJC за автомобил на годината за 2009 г.
Новият миниавтомобил Alto Lapin дебютира.
Председателят и главен изпълнителен директор Осаму Сузуки е допълнително назначен за президент и главен оперативен директор.
2009
Общите продажби на Alto в световен мащаб достигнаха 10 милиона единици.
Suzuki отваря център за наследство на Suzuki Plaza в централата на Hamamatsu.
Skywave 400 Type S ABS, 400cc скутер дебютира.
Maruti Suzuki пуска на пазара компактния автомобил Ritz.
Дебютират нови 4-циклични извънбордови двигатели DF8 и DF9.9.
Общите продажби на автомобили Suzuki в световен мащаб достигнаха 40 милиона броя.
Новият седан Kizashi дебютира.
Suzuki започва изграждането на завод за автомобили в Районг, Тайланд.
Гладиус 400 ABS спортен мотор дебютира.
Suzuki постига споразумение за продажба на всички акции на CAMI Automotive Inc., Канада на General Motors Corporation of Canada.
Suzuki постига споразумение с Volkswagen (VW) за всеобхватно партньорство.
Новият миниавтомобил Alto дебютира.
2010
Общите продажби на автомобили Suzuki в Япония достигнаха 20 милиона бройки.
Годишното производство на Maruti Suzuki надхвърля 1 милион бройки.
Открит е Спортният клуб на Сузуки Хамамацу.
Suzuki отбелязва 40-годишнината от дебюта на мини автомобила Jimny 4x4.
Bandit 1250F ABS, 1250cc мотоциклет дебютира.
Swift Plug-in Hybrid получава типово одобрение от японското правителство.
Производството на новия Swift започна в Magyar Suzuki в Унгария.
Новият компактен автомобил Swift дебютира в Япония.
Swift печели наградата RJC Car of the Year за 2011 г.
2011
Новият компактен автомобил Solio дебютира.
Общите продажби на мини автомобили WagonR в Япония достигнаха 3,5 милиона единици.
Новият миниавтомобил MR Wagon дебютира.
Burgman Fuel-Cell Scooter става първият в света автомобил с горивни клетки, който получава европейско одобрение на типа на цялото превозно средство.
Общото производство на автомобили в Maruti Suzuki достигна 10 милиона единици.
Започва изграждането на нов завод за производство на мотоциклети във Филипините.
Съобщение за консолидиране на мотоциклетния бизнес в Хамамацу.
Suzuki прекратява рамковото споразумение с Volkswagen AG в съответствие с условията на това споразумение.
Suzuki започва арбитражно производство за връщане на акциите на Suzuki, притежавани от Volkswagen AG.
Дебютира миниавтомобилът Alto Eco.
Новият компактен автомобил SWIFT SPORT дебютира.
2012
Новият електрически скутер e-Let's дебютира.
Suzuki създава съвместно предприятие "SMILE FC" за разработване и производство на система за горивни клетки с Intelligent Energy от Великобритания.
Общите продажби на Suzuki в Индия от Maruti Suzuki достигнаха 10 милиона бройки.
Suzuki Motor Thailand започва производството и продажбите на новия компактен автомобил Swift.
Suzuki стартира събитията на Suzuki Kizuna Carry Caravan в цяла Япония.
Новият компактен автомобил Ertiga дебютира в Индия и Индонезия.
Maruti Suzuki India Ltd. подписва споразумение с щата Гуджарат за закупуване на земя.
Нов роуд спортен велосипед GSR250 дебютира.
Новите миниавтомобили Wagon R и Wagon R Stingray дебютират.
Общите продажби на мини автомобили в Япония достигнаха 20 милиона единици.
Новият компактен автомобил Alto800 дебютира в Индия.
Съобщение относно подаването на заявление за реорганизация по глава 11 от американското дъщерно дружество American Suzuki Motor Corporation във връзка с прекратяването на бизнеса с автомобилен маркетинг.
Екологично чиста технология от следващо поколение, технологията SUZUKI GREEN печели наградата RJC Technology of the Year за 2013 г.
Нов завод за мотоциклети във Филипините завършва и започва работа.
2013
V-Strom 650 ABS, 650cc мотоциклет дебютира.
Skywave 650 LX, 650cc скутер дебютира.
Общите продажби на Swift в световен мащаб достигнаха 3 милиона броя.
Новият миниавтомобил Spacia дебютира.
GSR750 ABS спортен мотор дебютира.
Общите продажби на Swift в световен мащаб достигнаха 3 милиона унтиса.
Новият миниавтомобил Alto Lapin Chocolat дебютира.
Новите миниавтомобили Wagon R и Wagon R Stingray дебютират.
Новият компактен автомобил Swift дебютира.
Общите продажби на мини автомобили WagonR в Япония достигнаха 4 милиона броя за 20 години.
Новият еко-автомобил Wagon R дебютира в Индонезия.
Новият мини камион Carry дебютира.
Решава да създаде мега-соларно съоръжение в индустриалния парк Nakazato, разположен в Makinohara, префектура Шизуока.
Миниавтомобилите Spacia / Spacia Custom спечелиха наградата "Малка мобилност" за автомобил на годината в Япония за 2013-2014 г.
Новият миниавтомобил Alto Eco дебютира.
2014
Новият миниавтомобил Hustler дебютира.
Представя новоразработената трансмисия Auto Gear Shift в Индия.
Започва строителството на завода в Хамамацу (индустриален парк Миякода, Хамамацу, Шизуока).
Новият компактен автомобил Celerio дебютира в Индия.
Японска спецификация на Hayabusa sportbike дебюти.
Бургман 200, 200cc скутер дебютира.
V-Strom 1000 ABS, 1000cc спортен мотор дебюти.
Общото глобално производство на извънбордови двигатели Suzuki достигна 3 милиона единици.
Общите продажби на Swift в световен мащаб достигнаха 4 милиона броя.
Пуска CIAZ среден седан за задграничен пазар.
DF25A / 30A извънбордови двигатели печелят наградата за иновации на Националната асоциация на морските производители.
Представя VITARA на автомобилното изложение в Париж.
Миниавтомобилът Hustler спечели наградата "Автомобил на годината" на Японската автомобилна зала на славата за 2014-2015 г.
Миниавтомобилът Hustler спечели наградата RJC за автомобил на годината за 2015 г.
Новите извънбордови двигатели DF200A и DF200AP дебютират.
Нека G, 50cc скутери дебют.
Новият миниавтомобил Alto дебютира в Япония.
2015
Suzuki провежда церемонията по полагане на основния камък на новия завод в Гуджарат, Индия.
Новият дебют на мини автомобила "Every" и "Every Wagon".
Новият кросоувър SX4 S-CROSS дебютира.
Новият SUV VITARA слиза от линията в Унгария.
Новият миниавтомобил Alto Turbo RS дебютира в Япония.
"Нека", 50-кубиковите скутери дебютират.
Адрес110 скутер дебюти.
GIXXER, мотоциклет, произведен в Индия, печели 13 награди за мотоциклет на годината в Индия.
Нека кошница и адрес V50, 50cc скутери дебют.
Общото производство на автомобили в Maruti Suzuki India Ltd. достига 15 милиона единици.
Suzuki провежда церемония по откриването на новия автомобилен завод в Индонезия.
Новият миниавтомобил Alto Lapin дебютира.
Suzuki разработва 2-цилиндров 0.8L дизелов двигател и стартира в Индия.
Обявяване на сътрудничество с PROTON в Малайзия.
Тошихиро Сузуки е назначен за президент.
Обявяване на новия средносрочен план за управление SUZUKI NEXT 100 (от FY2015 до FY2019).
GSX-S1000 ABS и GSX-S1000F ABS спортни мотори дебютират.
Новите компактни автомобили Solio и Solio Bandit дебютират.
Suzuki получава награда, при която трибуналът установи, че рамковото споразумение с VW е валидно прекратено, и нареди на VW да продаде акциите си в Suzuki.
Suzuki придобива всички акции в Suzuki, притежавани от VW.
Новият компактен SUV ESCUDO дебютира.
Alto и Alto Lapin minivehicle печелят наградата RJC Car of the Year за 2016 г.
Alto, Alto Turbo RS и Alto Lapin печелят наградата за малка мобилност на Япония за 2015-2016 г.
Новият миниавтомобил Alto Works дебютира в Япония.
2016
Нови извънбордови двигатели DF4A/5A/6A бяха представени на изложението за лодки в Дюселдорф.
Новият компактен SUV Vitara Brezza бе представен в Индия.
Споразумение се постига с VW, приключва арбитражното производство.
Новият мини кросоувър Ignis дебютира.
Новият компактен автомобил Baleno дебютира.
Общите продажби на Swift в световен мащаб достигнаха 5 милиона броя.
Suzuki докладва на Министерството на земята, инфраструктурата, транспорта и туризма (MLIT) относно нарушения в процеса на тестване на автомобилните емисии и горивната ефективност.
Suzuki представя допълнителен доклад на MLIT относно подробностите за изясняване на отговорността и превантивните мерки.
Президентът и главен оперативен директор Тошихиро Сузуки е допълнително назначен за главен изпълнителен директор.
Suzuki подписва споразумение за корпоративно партньорство с HAKUTO, екип за изследване на Луната.
Suzuki навлиза в индийския сегмент на лекотоварните автомобили.
Новият спортен мотор SV650ABS дебютира.
Общото производство на автомобили в завода в Косай достигна 20 милиона единици.
Нови извънбордови двигатели DF175AP / DF150AP бяха представени на изложението за лодки в Генуа.
Suzuki представя докладите за последващи действия на MLIT за напредъка на превантивните мерки по отношение на нарушенията в процеса на тестване на автомобилните емисии и горивната ефективност.
(проведени такива доклади общо 9 пъти до октомври 2019 г.)
Suzuki и Toyota обявяват началото на проучване на бизнес партньорството.
Suzuki решава да създаде институт за индустриално обучение в Индия.
Новите компактни автомобили Solio и Solio Bandid, оборудвани с хибридна система, дебютират.
Общите продажби на мини автомобила Alto в Япония достигнаха 5 милиона броя.
Компактният SUV Vitara Brezza спечели наградата "Автомобил на годината в Индия" за 2017 г.
2017
Дебютира изцяло новият компактен автомобил Swift.
Нов 150cc sportbike GIXXER дебютира.
Заводът в Гуджарат в Индия започва работа.
Изцяло новият дебют на мини автомобилите WagonR и WagonR Stingray.
Toyota и Suzuki сключват меморандум за бизнес партньорство.
Нов спортен мотор GSX-S750 ABS дебютира.
Suzuki, Toshiba и Denso постигнаха основно споразумение за създаване на съвместно предприятие за производство на автомобилни литиево-йонни батерии в Индия.
Дзире дебютира в Индия.
Максимум 350 конски сили DF350A извънбордови дебюти.
Новият спортен мотор V-Strom 250 дебютира.
Японска спецификация на GSX-R1000R ABS спортен мотор дебюти.
Общите продажби на мини автомобили в Япония достигнаха 25 милиона единици.
Компактният автомобил Swift спечели наградата RJC за автомобил на годината за 2018 г.
Toyota и Suzuki сключиха меморандум за въвеждането на електромобили в Индия.
Дебютират изцяло новите мини автомобили Spacia и Spacia Custom.
Компактният автомобил XBEE дебютира.
2018
Нов спортен мотор GSX-R125 ABS, GSX-R серия дебюти.
Suzuki представи изцяло новия Swift, произведен в Индия и Тайланд.
Toyota и Suzuki постигнаха основно споразумение за взаимна доставка на хибридни и други превозни средства в Индия.
Изцяло новата Ertiga бе представена в Индонезия.
Новият мини камион Super Carry дебютира.
Общото производство на автомобили Suzuki достигна 20 милиона единици.
Прехвърляне на целия капитал в Changhe Suzuki, притежаван от Suzuki Group, на Changhe Automobile в Китай.
Изцяло новите автомобили Jimny 4WD дебютират.
Докладвано на MLIT за нарушения при изпитването на проби за горивна ефективност и емисии.
Заводът Hamamatsu е построен в Хамамацу, Шизуока, Япония, и започва производството на мотоциклети.
Постигнато е споразумение за прехвърляне на целия капитал в Changan Suzuki, притежаван от Suzuki, на Changan Automobile в Китай.
Докладвано на MLIT за повторно разследване на нарушения при изпитването на проби за горивна ефективност и емисии в Япония.
Suzuki представя изцяло новата KATANA за чуждестранния пазар.
Suzuki постига натрупано автомобилно производство от 2 милиона бройки в Пакистан.
Suzuki Swift спечели наградата "Автомобил на годината в Индия" за 2019 г.
2019
Започва работа завод No 2 на Suzuki в Гуджарат.
Toyota и Suzuki се съгласяват да започнат обмисляне на ново сътрудничество.
Suzuki представи изцяло новия Carry в Индонезия
Докладвано на MLIT за резултатите от разследването за неправилно поведение при окончателната проверка на превозното средство в заводите в Япония.
Предупреждение от MLIT относно превантивните мерки за неправомерно поведение при окончателната проверка на превозното средство.
Вторият Японско-индийски институт за производство на Suzuki получава акредитация от японското министерство на икономиката, търговията и промишлеността.
Suzuki пуска изцяло новия Alto, оборудван с 660-кубиков двигател в Пакистан.
Toyota и Suzuki сключват споразумение за капиталов съюз.
Suzuki пуска новия мини SUV S-PRESSO в Индия.
Докладвано на MLIT за състоянието на изпълнение на превантивните мерки по отношение на нарушенията при окончателната проверка на превозното средство. (проведени такива доклади общо 3 пъти до юни 2020 г.)
Suzuki представи изцяло новите V-STROM 1050 и V-STROM 1050XT
Maruti Suzuki и Toyota Tsusho създават звено за демонтаж и рециклиране на превозни средства в Индия.
Общите продажби на вътрешния пазар в Индия от Maruti Suzuki достигат 20 милиона единици.
2020
Новият миниавтомобил Hustler дебютира.
Малката рибарска лодка S17 на Suzuki Marine спечели наградата за най-добър риболов на Лодка на годината Япония 2019.
Представя новия XL7 в Индонезия.
Suzuki празнува 100-годишен юбилей.
Общото производство на двигатели в завода в Сагара достигна 20 милиона единици.
Suzuki строи нов автомобилен завод в Мианмар
Suzuki ще създаде център за морски изпитания в САЩ
Нов спортен мотор GIXXER SF 250 дебют
Suzuki представя нови DF115BG/140BG извънбордови двигатели.
Нов спортен мотор GIXXER 250 дебют.
Общото производство на мотоциклети Suzuki в Индия достигна 5 милиона единици.
Suzuki разработва първото в света устройство за събиране на микропластмаса за извънбордови двигатели.
Първият Jimny беше избран за автомобил с историческо наследство в Японската автомобилна зала на славата през 2020 г. (JAHFA).
Общото производство на извънбордови двигатели в Thai Suzuki Motor Co., Ltd. достигна 1 милион единици.
Отборът на Suzuki в MotoGP постигна отборна титла, пилотът става световен шампион за 2020 година.
Suzuki преструктурира американското дъщерно дружество, разделя операциите Motorcycle/ATV и Marine.
Новите компактни автомобили Solio и Solio Bandit дебютират.
Suzuki преструктурира бизнеса си за продажба на мотоциклети в Тайланд.
2021
Suzuki започва производство и износ на Jimny в Индия.
Suzuki представя флагманския модел, изцяло новата Hayabusa.
Suzuki обявява средносрочен план за управление (от април 2021 г. до март 2026 г.).
Suzuki постига натрупан автомобилен износ от 2 милиона единици в Индия.
Започва работа заводът C на Suzuki в Гуджарат.
Общите продажби на вътрешния пазар на миниавтомобила Spacia достигат 1 милион единици.
Японска спецификация на Hayabusa sportbike дебюти.
Suzuki представи изцяло новия GSX-S1000.
Suzuki, Subaru, Daihatsu, Toyota и Mazda постигнаха споразумение за съвместно разработване на технически спецификации за комуникационни устройства от следващо поколение.
Suzuki постига натрупани продажби на японски мини автомобили от 25 милиона единици.
Suzuki се присъедини към търговското партньорство на Япония за разпространение на CASE технологии в мини-търговски превозни средства.
Suzuki постига натрупано автомобилно производство от 25 милиона бройки в Индия.
Новият миниавтомобил WagonR SMILE дебютира.
Suzuki представи изцяло новия GSX-S1000GT.
Suzuki представя изцяло новия Celerio в Индия.
Suzuki обяви световна премиера на SUV, изцяло новия S-CROSS.
Suzuki пуска нова услуга "Suzuki Connect", използваща свързана технология.
Новият миниавтомобил ALTO дебютира.
2022
Suzuki обяви ново мобилно приложение за извънбордови двигатели, диагностична система Suzuki Mobile Plus (SDSM+)
Suzuki представи новия Age Baleno в Индия
Suzuki подписа меморандум за разбирателство с щата Гуджарат за производство на електрически превозни средства и батерии в Индия, за да инвестира 150 милиарда йени за въглеродна неутралност
SkyDrive и Suzuki ще си сътрудничат в бизнеса и технологиите на летящите автомобили.
Ново Escudo с хибридна система,дебютира.
Третият японско-индийски институт за производство на Suzuki получава акредитация от японското министерство на икономиката, търговията и промишлеността.
Suzuki се съгласява с щата Харяна, Индия, да закупи земя.
Suzuki разработва технология за повторно използване на малки литиево-йонни батерии в Япония
Suzuki разширява използването на електроенергия от възобновяеми енергийни източници в Индия.
Toyota и Suzuki задълбочават сътрудничеството си в областта на развитието и производството в Индия
Suzuki представя изцяло новия компактен SUV Brezza в Индия.
Suzuki, Daihatsu, Toyota и CJPT ще представят електрически превозни средства с мини-търговски ван през 2023 г.
Шест частни Компаниите създават "Изследователска асоциация за иновации в биомасата за автомобилни горива от следващо поколение".
Suzuki представя изцяло новия SUV Grand Vitara в Индия.
Suzuki започва производство на извънбордови двигатели, оборудвани с устройство за събиране на микропластмаса.
Заводът на Suzuki в Гуджарат в Индия постигна натрупано автомобилно производство от 2 милиона единици
Suzuki пуска изцяло новия Alto в Индия
Suzuki получава най-високо класираната награда "Министър на икономиката, търговията и промишлеността" в конкурса за опаковки в Япония през 2022 г.
Новият миниавтомобил Spacia BASE дебютира.
Suzuki създава R&D център в Индия
Suzuki проведе церемония по полагане на нови заводи в Индия
Suzuki засилва сътрудничеството си с африканския стартъп
Suzuki и M2labo подписаха споразумение за съвместна разработка на Mobile Mover, многофункционален роботизиран камион
Suzuki стартира демонстрационен проект за биогаз в Индия
Suzuki подписа споразумения с два индийски института по мениджмънт
Suzuki инвестира в Applied EV
Suzuki инвестира в SkyDrive, разработчик на летящи коли
Производството на Suzuki Swift започва в Гана
Suzuki стартира Suzuki Global Ventures, корпоративен фонд за рисков капитал
Suzuki прави световна премиера на новия луксозен скутер BURGMAN STREET 125EX
Suzuki пуска нови скутери ADDRESS 125 и AVENIS 125 в Япония
Suzuki инвестира във Fujisan Asagiri Biomass
Префектура Шизуока, град Макинохара и Сузуки сключват основно споразумение за развитието на земя, съседна на завода Сагара.
Извънбордовият двигател на Suzuki постигна натрупано глобално производство от четири милиона единици
GSX1100S KATANA и GSX750S са избрани за превозни средства с историческо наследство от Японската автомобилна зала на славата през 2022 г. (JAHFA)
Suzuki представи изцяло новите V-STROM 800DE и GSX-8S
Suzuki започва да проучва възможностите за бизнес партньорство с PowerX, Inc.
Suzuki постигна натрупано автомобилно производство от 3 милиона бройки в Индонезия
Suzuki започва сътрудничество с Института за развитие на селските райони и изследвания GIAN
2023
Suzuki разработва съвместно 2-степенна EV трансмисия с Inmotive
Световна премиера на концептуалния модел на Suzuki EV eVX
Изцяло новият Jimny с 5 врати и изцяло новият SUV Fronx бяха представени в Индия
Suzuki обяви стратегия за растеж за 2030 г.
Suzuki реализира 25 млн. продажби на вътрешния пазар в Индия
Suzuki Teigaku Mycar 7, нова абонаментна услуга за автомобили, стартира
Suzuki постигна споразумение с LOMBY за съвместна разработка на автономни роботи за доставка
Демонстрационен тест с електрически скутер e-BURGMAN в Токио
Suzuki сключи споразумение за съвместно разработване на автономна платформа за електрически превозни средства с Applied EV
Suzuki ревизира корпоративната политика
Министерско одобрение, предоставено за формиране на изследователски орган "HySE" за разработване на водородни двигатели за малка мобилност, които да помогнат за изграждането на декарбонизирано общество
Suzuki, Daihatsu и Toyota ще представят електрически автомобили с мини-търговски ван